بهترین قهوه ساز Bose [بهترین اسپرسو ساز خانگی]
نوشته شده توسط : نت نیوز


برای کسانی که زیاد قهوه می نوشند، بدون شک بهتر است یک قهوه ساز مدل یا دستگاه اسپرسوساز از یک برند برتر خریداری کنند. در مقاله قبلی به بررسی بهترین دستگاه قهوه خانگی از بین انواع برندهای پرفروش پرداختیم، اما همچنان اکثر برندها را قبلا ارائه کرده ایم، اما نمی خواهیم هر کدام از این برندها را به طور کامل معرفی کنیم. یکی از بهترین برندها برند بوش است، در این مقاله قصد داریم مجموعه تحقیقاتی خود را در قالب یک مقاله مفید ارائه کرده و راهنمای کامل خرید دستگاه قهوه ساز بوش را در اختیار شما قرار دهیم، توصیه می کنیم قهوه نخرید. دستگاه بوش بدون دانستن این نکات و پس از مطالعه تمام دانش بهترین دستگاه قهوه ساز بوش را خریداری کنید.

در زیر پرفروش ترین و بهترین دستگاه های قهوه ساز بوش را معرفی می کنیم. ما واقعاً توصیه می کنیم سایر مارک های قهوه ساز مانند دستگاه قهوه Gosonic، دستگاه قهوه DeLonghi و آخرین ماشین لباسشویی بوش را بررسی کنید.

آیا قهوه ساز بوش کیفیت خوبی دارد؟ نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران 

اکثر مردم برند بوش را به دلیل کیفیت بالای محصولات و طراحی زیبا می شناسند. بوش برندی است که مدل های مختلف قهوه ساز را با گارانتی و انتخاب گسترده تولید می کند. این برند آلمانی که برخی از محصولات آن در کشورهای دیگر تولید می شود، بهترین لوازم خانگی را در بازار لوازم خانگی دنیا وارد می کند و یکی از بزرگترین رقبای سرسخت به شمار می رود، توصیه می کنیم قبل از خرید نظرات کاربران و خریداران را مطالعه کنید.

بای گود بوش TKA8013 Cafe Maker La

یکی از مدرن ترین قهوه سازهای موجود در بازار قهوه ساز بوش TKA8013 می باشد.این دستگاه دارای توان 1160 وات بوده و قدرت خوبی دارد. با این قهوه ساز می توانید قهوه خوبی تهیه کنید. برای خودتان به راحتی در مدت زمان کوتاه این قهوه ساز با ظرفیت 1.25 لیتر در مجموع 15 فنجان قهوه تولید می کند.همچنین دارای قوری پیرکس است.وزن این قهوه ساز 2.6 کیلوگرم است.دارای سیستم قطع خودکار و همچنین دارای صفحه داغ برای نگهداری قهوه. فیلتر این قهوه ساز قابل تعویض می باشد. این مدل شاید بهترین قهوه ساز بوش نباشد، اما بدون شک یکی از بهترین هاست.

بهترین قهوه ساز بوش TKA8633

این مدل نیز در لیست بهترین دستگاه های قهوه ساز بوش به عنوان بهترین دستگاه قهوه ساز بوش قرار گرفته است. قدرت این مدل قهوه ساز 1160 وات است و با توجه به قدرت می تواند 15 فنجان قهوه درست کند، مواد فیلتر این مدل قهوه ساز کاغذی است و دارای فیلتر قابل تعویض می باشد. یکی از ویژگی های جذاب این نوع قهوه ساز، گزینه رسوب زدایی است، این دستگاه دارای دکمه Calc'nClean می باشد که با فشار دادن آن، فرآیند رسوب زدایی آغاز می شود. خدمات اسپرسوساز بوش  هنگامی که آب تمام می شود، به لطف سیستم خاموش کننده خودکار، دستگاه قهوه ساز به طور خودکار خاموش می شود.

بهترین قهوه ساز بوش TKA6A041

یکی دیگر از پرفروش ترین مدل های قهوه ساز بوش مدل TKA6A041 است. این نوع قهوه ساز دارای برنامه رسوب زدایی EasyDescale3 با قابلیت انتخاب میزان سختی آب می باشد. با استفاده از دکمه Aroma+ در این دستگاه می توانید عطر قهوه را انتخاب کنید. این مدل قهوه ساز دارای توان مصرفی 1200 وات می باشد و بسته به قدرت می توانید 10 تا 15 فنجان قهوه تهیه کنید. سیستم خاموش کردن دستگاه را می توان برای 20، 40 یا 60 دقیقه انتخاب کرد.

قهوه ساز بوش مدل TKA6A043

این نوع قهوه ساز بوش دارای توان 1200 وات می باشد و دارای امکاناتی نظیر قابلیت گرم کردن قهوه، سیستم ضد چکه، سیستم تخلیه آب و ... می باشد. ظرفیت قهوه جوش 10 تا 15 فنجان قهوه و مخزن آب آن 1.25 لیتر می باشد. این نوع قهوه ساز فیلتر مجهز به دکمه Aroma+ است که با آن می توان عطر قهوه مورد نظر را انتخاب کرد. بدنه دستگاه از پلاستیک مرغوب با صفحه نگهدارنده حرارت ساخته شده است.





:: بازدید از این مطلب : 8548
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: